Preskočiť na hlavný obsah

Google evolúcia - 15 rokov v 6 minútach

Google revolucionarizoval vyhľadávanie a dodnes prichádza so zaujímavými inovatívnymi riešeniami. Momentálne už však vo viacerých krajinách prehral napínavý súboj s Facebookom.
Vývoj Google špecializovaného vyhľadávania alebo odporúčania vyhľadávaných kľúčových slov a okamžité výsledky. Viac o týchto a aj ďalších funkciách, ale najmä zaujímavých "behind the scenes" príbehoch a budúcich plánoch priamo z dielne Google nájdete vo videu:



Ďalší darček k 15. narodeninám vývoja - časový prehľad funkcií Google vyhľadávania od roku 1996 až dodnes (obr.):

Obr. Míľniky vývoja funkcií vyhľadávania Google

Zdroj: GOMES, Ben. The evolution of search in six minutes. In Official Google Blog. Dostupné na: http://googleblog.blogspot.com/2011/11/evolution-of-search-in-six-minutes.html

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

IFTTT: v sociálnej kuchyni

Pomocou IFTTT sa dajú pridávať "recepty", ktoré prepoja vaše existujúce kanály a určia spôsob ich správania. Napríklad je možné definovať to, že pri postnutí obrázku na Facebook sa automaticky pridá aj na Twitter (obr. 1). Obr. 1. Príklad IFFT "receptu".      Tvorba "receptov" je zjednodušená možnosťami výberu z veľkého množstva mainstreamových služieb. Jediná nevýhoda je v tom, že IFTTT neumožňuje pridávanie vlastných kanálov. Obr. 2. Náhľad na výber aktivovaných kanálov.      Z hľadiska vyhľadávania môžu používatelia nájsť definované "recepty"  iných ľudí  a využiť ich. Dajú sa filtrovať podľa vybranej služby a triediť na základe obľúbenosti a aktuálnosti.  Vďaka iným používateľom zas možno objavíte neočakávané kombinácie procesov.      Veľký potenciál automatizácie prepojení medzi jednotlivými kanálmi je v tom, že jednotlivé služby budú pracovať pre vás bez toho, aby ste ich kontrolovali pod jednotlivými účtami.

Šetrí naozaj Blackle energiu?

Okolo témy, či čierna farba obrazovky šetrí/nešetrí spotrebu energie bol a ešte stále je celkom slušný buzz. Okrem Blackle využili ten istý koncept aj ďalšie firmy: a ďalšie: Trek3d , SearchIn Color , Ninja ... Či ide v prípade šírenia informácií o Blackle o HOAX nechávam na odborníkov , ako marketingový ťah je to však dosť dobrý nápad... pošli do vybrali.sme.sk